lørdag 11. februar 2012

Vinn en fantastisk SØS JENSEN jakke!


Ved å dele vår Facebook side kan du være med å vinne en virkelig flott bestselger! SØS JENSEN ble etablert i 2007, og vi designer kvalitetsregnjakker med et Bergensk touch i uttrykket.

DEL VÅR SIDE (trykk link) - http://www.facebook.com/sosjensenbergen - og oppgi etterpå at du har delt siden på kommentarfeltet i denne bloggen. Du er da med i trekningen!

Når du er kommet inn på vår Facebook side, så deler du vår side med dine venner ved å trykke "DEL" som du finner nederst helt til venstre på skjermbildet/veggen. Skriv gjerne en kommentar til dine venner.

Trekning foretas medio mars 2012!


Oppdatering 5.mars: Vi har nå åpnet KOMMENTARFELTET for alle. Da blir det enklere for deg å være med i konkurransen. 



74 kommentarer:

  1. Jeg har delt med maaange!! Kjempestilige klær!!

    SvarSlett
  2. Artig. Jeg har også delt siden din med mine face venner.
    Lykke til.
    Klem fra Drammen.

    SvarSlett
  3. Delt med glede...kjempejakket,har en jeg er strålende fornøyd med.Denne på bildet her var også lekker,så flinke dere er:))))
    Toveklem:)

    SvarSlett
  4. Har delt! Kjempestilige regnfrakker :))

    SvarSlett
  5. Delt! Fantastiske klær fra kreative Bergensjenter <3 søsjensen. Digger min parkas, og oppgraderer gjerne med regnjakke!

    SvarSlett
  6. Siden er delt med mine venner :)Jeg må si jeg bare elsker regnjakka mi fra dere :) Og den får mange komplimenter!

    SvarSlett
  7. Jeg har så klart delt, utrolig flott regnjakke. Å skulle gjerne gått i den ja;-))

    SvarSlett
  8. Jeg har delt - jakken er bare lekker :-) Mvh Hilde
    hilde@taslak.no

    SvarSlett
  9. Jeg bare eeelsker det mønsteret, åh!! :D
    Har delt Facebook-siden. :)

    sunde92elin@hotmail.com

    SvarSlett
  10. Har delt på facebook! Kjempe fornøyd med jakka eg kjøpte no i vinter. Kryssa fingrane!:)

    leneham@hotmail.com

    SvarSlett
  11. Delt og liker deres side...nydelig jakke..

    SvarSlett
  12. Delt på fb. :) uhauglann@gmail.com

    SvarSlett
  13. Har delt :-) super flott jakke!

    SvarSlett
  14. Har delt! Utrolig kul jakke, ønsker meg den:-)

    SvarSlett
  15. megastilig jakke, ønsker meg..

    SvarSlett
  16. Har delt på facebook. Disse jakkene er bare kjempe fine. Håper jeg ikke er for seint ute med å delta i konkurransen. Carina

    SvarSlett
  17. Deler så gjerne !!
    Lisbeth

    SvarSlett
  18. Deler med alle mine venner og alle som liker min side også på facebook :))) for en slik regnjakke vil jeg virkelig ha :) <3 <3 <3 Beste hilsen fra Gårdsdrømmenjenta Kristine <3

    SvarSlett
  19. da har jeg også delt den på facebook

    jannie-ingwersen@hotmail.com

    SvarSlett
  20. Delt! Fantastisk kule jakker!

    SvarSlett
  21. Nå har jeg delt flere linker faktisk :) kjempe flott jakke, krysser fingre for at jeg er den heldige :) !!!

    SvarSlett
  22. Marit har delt og lever i håpet.
    Det regner og regner og regner og regner her i Sydney! :)

    SvarSlett
  23. Da har jeg delt siden deres:-)
    Krysser fingrer og tær!

    Regnfull hilsen fra Torunn

    SvarSlett
  24. Da har jeg delt.
    Hadde passet fint med den jakken i dag i dette været.. :)

    Hilsen Veronica Tjønsø

    SvarSlett
  25. Delt. Likte jakken veldig godt :o) Hilsen Renathe Haugen
    Ps! Sludd i kristiansand i dag

    SvarSlett
  26. Da er siden delt! :) Og jeg krysser fingrene for at et stykk herlig jakke blir min! Mvh Kristine Kaatorp homstvedt..

    SvarSlett
  27. Veldig gla' for at konkurransen ble åpnet for 'alle' ;) Har delt siden og håper jeg er den heldige vinner av den nydelige jakken :)
    mvh
    Cajsa
    cajsa@getmail.no

    SvarSlett
  28. Da har jeg delt;)En ønskedrøm av en jakke;)
    jopee@online.no

    SvarSlett
  29. Delt :) Vær for en sånn jakke her nå.

    SvarSlett
  30. Delt på Facebook :)

    SvarSlett
  31. Jeg er med, deler på faceook :)

    SvarSlett
  32. Delt:-)

    Janne@UFO-trafikk.no

    SvarSlett
  33. Kjempeflott regnjakke som jeg gjerne skulle hatt :))
    Deler..

    Kari

    SvarSlett
  34. Delt :)

    cathrine_126@hotmail.com

    SvarSlett
  35. Delt :)

    Wlende@bluezone.no

    SvarSlett
  36. Delt:-) bk_bv@hotmail.com

    SvarSlett
  37. Jorun Hafton Sæthermoen7. mars 2012 kl. 11:32

    Jeg har delt. Nydelige jakker <3 jorunhafton@hotmail.com

    SvarSlett
  38. Liker og delt :) Kjempeflotte jakker og bra kvalitet :)

    SvarSlett
  39. Delt! :-) Nå er det bare å krysse fingrene!
    Hilsen Kristina
    kristinavollen@gmail.com

    SvarSlett
  40. Delte denne - mer enn gjerne!!!
    Super-fin jakke :-)
    r-stenba@online.no

    SvarSlett
  41. Delt :)
    nina.81@hotmail.no

    SvarSlett
  42. Har delt linken - det var en fornøyelse. Jakken er dødsfin og jeg har kjempelyst på den. Passer helt i min stil.
    charlotte.bjorge@gmail.com

    SvarSlett
  43. Har delt....jakken er øverst på min ønskeliste.
    KUL
    btjonso@hotmail.com

    SvarSlett
  44. Har trykket på liker, delt på FB-veggen min og sluppet en penny i ønskebrønnen, så kansje...!! ;)Siv Andreassen

    SvarSlett
  45. Delt:)

    knallfin!!!

    morlindl@online.no

    SvarSlett
  46. Kjempefin jakke.. Ble visst følger nr 900 også :-)) Nå er linken delt på min side på FB, og jeg krysser fingrene for den fine jakken

    Heidi Bermingrud

    SvarSlett
  47. Da har også jeg DELT.... sier TVI TVI til meg selv ;-) og synes regnjakka er aldeles nydelig !!!!

    anne_helle@hotmail.com

    SvarSlett
  48. deler og gleder meg til ikkje berre tett men også vakker regnfrakk <3

    SvarSlett
  49. Delt og krysser fingrene for et nytt tilskudd i garderoben ;-) siljesma@online.no

    SvarSlett
  50. Dele eg vett dokker :)Råstilig!

    SvarSlett
  51. Da var linken delt og eg håper å bli den lykkelige vinner ;)

    SvarSlett
  52. Liker å har delt.
    c.lothe@hotmail.com

    SvarSlett
  53. Barbro Kristoffersen18. mars 2012 kl. 02:41

    Delt :) Har en fantastisk jakke fra dere som jeg har hatt i flere år, men kunne godt tenkt meg en ny :)

    SvarSlett
  54. Har delt og hååååper! :)

    SvarSlett